wtorek, 20 stycznia 2015

Liebster Award :3

Liebster Award :3

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Zostałam nominowana przez dwie osoby, którym serdecznie za to dziękuje!

zuza alex270 <3 <3 <3 <3
 Hermenegilda  <3 <3 <3 <3

Dziękuję Wam dziewczyny!


Ja w jednym poście załatwię i nie wymienię 22 blogów, tylko 11 ^^

Pytania od Hermenegildy:


1. Co sprawia, że nie porzucasz swojego  bloga?


Chciałam wiele razy, ale teraz gdy już zaszłam tak daleko, gdzie jak gdyby nie patrzeć dopiero się rozkręcam i te "początki" za sekundę będą za mną, Wiem, że nie mogę! Te komentarze! To, że są osoby, które czekają na następne części... na Voldemorta! Jednym słowem: "ludzie" <tak to Wy sprawiacie, że go nie porzucam> :)


2. Co motywuje cię do pisania?



Komentarze. I chęć pokazania ważnych momentów, Na które sobie jeszcze poczekacie <3
Codziennie wchodzę tutaj i patrze czy są jakieś nowe komentarze, Następnie każdy czytam,
po kolei, i dostaje takiego kopa, że musze wreszcie coś napisać!!! Nawet taki "głupi", ale wspaniały kom typu "Świetnie idę dalej!" Sprawia, że latam <3






3. Ile słów/stron/zdań/czegokolwiek liczy rozdział na twoim blogu.

Prolog zaokrąglając 80 zdań XD Ale błagam nie liczcie tego xd <bo wyjdzie, że nie jestem dobra z matmy :)

4. Ile zajmuje ci napisanie jednego rozdziału na blogu?

To zależy od tego czy mam czas. Jak zauważyliście około 1 miesiąca. Jeśli nie mam warunków <laptopa xd> dojdzie do dwóch, trzech itp :/

5. Kiedy zazwyczaj piszesz? (pora dnia)

Noc, albo wieczór. Zdarzy się też, że popołudniu! <rzadko>

6. Czy znajdujesz na to czas w tygodniu?
Nie za bardzo.

7. Co jaki czas pojawiają się wpisy na twoim blogu?

Chciałabym by pojawiały się co tydzień albo coś takiego, ale ja tak nie potrafie, zawsze coś mi w tym przeszkadza :/ Więc co dwa, trzy miesiące :o

8. Co jest twoją inspiracją?

Moją inspiracją jest muzyka!


9. Wolisz książki czy filmy?

W ostatnim czasie filmy.



10. Od jakiego czasu zajmujesz się pisaniem?

Od roku :)

11. Czy lubisz to robić?

Tak. Czasem mam takie, że lubię, ale nie umiem niestety przelewać eemmm... zachowań na kartke czy monitor. Opisywać w skrócie... Ale człowiek całe życie się uczy!


Pytania od Zuzy: ]


1. Co skłoniło cię do stworzenia bloga?

Są dwie rzeczy, które skłoniły mnie do stworzenia bloga. Jedną z nich jest to, że chciałam poprawić swoje umiejętności pisarskie, a raczej je zdobyć. Druga natomiast to pokazanie "światu" Laury Torres - dziewczyny, które jest w mojej głowie i tam sobie przeżywa wzloty i upadki <3

2. Skąd czerpiesz inspirację?
Z muzyki :)

3. Jakie są twoje ulubione książki?
Cała seria HP, a najbardziej ZF <3
Córka Czarownic
... Na tą chwilę jakoś za dużo nie wymyśle xp

4. Masz osobę, na której się wzorujesz w życiu codziennym?

Moją idolką jest Marta Bijan :)

5. Co lubisz robić w wolnym czasie?

Siedzieć na fb i pisać ze znajomymi :p I słuchać muzyki. A jak jest ciepło to spotykać się ze znajomymi.

6. Gdybyś musiała stworzyć nowego bloga, jakiej byłby tematyki?

Opowiadałby o życiu raczej... codziennym gimnazjalistki. Nie raz zastanawiałam się czy takiego nie założyć :p

7. Co dają ci komentarze?
Motywację, wsparcie, kopa w cztery litery, szczęście :D

8.  Bez czego, nie możesz żyć?
Nie mogę żyć bez:
- telefonu
- lapka
- muzyki
- znajomych
- mówienia <nawet jakby mnie w izolatce zamknęli to bym gadał... tylko, że sama do siebie :(>
- chipsów
- czekolady
- żelek
Mogłabym tak w nieskończoność xd

9. Co daje ci szczęście?
- uśmiech przyjaciół <3
- muzyka
- niektóre komentarze innych < no już nawet nie chodzi o te blogowe :)>
- wspominanie
Najczęściej szczęścia doznaje wtedy jak jestem wyspana *-*
I tu też mogłabym w nieskończoność :)

10. Masz jakieś hobby?
Przykro aż to pisać, ale tak siedzenie przed lapkiem, fonem itp.

11. Co kochasz w sobie?

*o* Niezłe pytanie xp

Włosy :) I oczy i to, że jestem w miarę chuda. I jak mam być szczera to moje nieogarnianie. Czasem jest śmiesznie :*

Jak zapewne zauważyliście nie starałam się poświęcać na pytanie więcej niż minute :) No teraz na to Co kocham w sobie to dwie aż poświęciłam!

Zależało mi na czasie i by nikt blogów do typowania mi nie zabrał hah :)
A typuje aż 11 <3

1. christi 
2. Ana D.
3. Zwaśniony Koczkodan 
4. Likoria
5. Jennifer Bridget Aithne
6. Hermiona Black
7. Mist 
8. Wiki
9. Rzan
10. Lunciak 
11. Bella


Mam nadzieje, że nic nie pochrzaniłam :P

Moje pytania do tych 11 pisarzy/ek

1. Co lubisz w swoim stylu pisania?
2. Jaka piosenka najczęściej Cię motywuje do pisania?
3. Dlaczego założyłeś/aś bloga?
4. Twoja ulubiona postać? <książkowa i najlepiej jakby była z HP>
5. Najśmieszniejszy cytat z jednej z twoich ulubionych książek? <zacytuj go ;*>
6. Czy zdołałabyś/ zdołałbyś  zacytować swój jeden ulubiony, motywujący cytat?
7. Czy jest coś w Twoim stylu pisania nad czym wytrwale pracujesz? <jak tak to co to jest>
8. Gdybyś musiał/a stworzyć nowego bloga, jakiej byłby tematyki?
9. Jak tworzysz tytuły do swoich rozdziałów? <jeśli wgl je tworzysz :v>
10. Jakie są Twoje ulubione filmy?
11. Czy łatwo Ci przychodzi przelanie swoich uczuć na kartke?


Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Lauraaaaaa, wredoto. Teraz znów muszę wybrać 11 blogów spośród 58 jakich obecnie czytam...
    Nie mniej, dziękuję Małpko. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabiję cię, ty wredna małpo. xD Teraz muszę wybrać 11 blogów, a nawet tylu nie czytam. Ale dzięki. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. BLOGGER. MNIE. NIENAWIDZI. Usuwa mi komy raz po raz >. < Ech, life is brutal and full of zasadzkas.

    Mam imię jak twoja idolka :P! Haha, ja skromna. No a jakże. Też mogę gadać i gadać xDD

    Taka rada, która nie na nic wspólnego z tym postem: radzę zapisać ci się na jakieś internetowe warsztaty pisarskie. Nie pomagają tak jak zajęcia z pisania, ale mi coś dały :33

    Czekam na nexta! Nie zawiedź mojej opowiadaniowej wybredności #Marta #Hates #Bad #Fanfictions xD Nie no żarty, nie chcę wywierać presji ;)

    Pozdro,
    ~Marta ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz nominację do LBA! :) - http://emily-fox-life-in-hogwart.blogspot.com/2015/03/nominacja-do-lba-d.html /Lisek

    OdpowiedzUsuń
  5. tez niedawno zostałam nominowana :)


    obserwuje i licze na to samo

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń