niedziela, 16 sierpnia 2015

Opóźnienie/zawieszenie.

                                          Witam Was serdecznie! 

                      Niestety mam dla Was złą wiadomość. Obiecałam sobie, że do 16.08 coś się tutaj pojawi. I się pojawiło. Niestety nie to co niektórzy by chcieli. Dlaczego? Bo niektóre sprawy w moim życiu się pokomplikowały, mało tego! Komplikują się jeszcze bardziej.. Dlatego z wielkim żalem oznajmiam, że nastąpi spore opóźnienie publikacji rozdziału. Wierzę że nie takie jak ostatnio.. 
                    Przepraszam Was, ale nie mam wyboru. Zachęcam do przypomnienia sobie mojej historii bo pewnie z tego wszystkiego nie bardzo ją pamiętacie. Może gdzieś czegoś nie skomentowaliście? Macie szansę to nadrobić, haha. Wasze komentarze zwłaszcza teraz, kiedy w moim życiu nie dzieje się najlepiej na pewno okażą się dla mnie bardzo motywujące. ;3 

                             Jeszcze raz przepraszam i życzę Wam wszystkiego dobrego! 

Hah, powiem Wam jeszcze w sekrecie, że nasza tytułowa bohaterka ma zamiar odwiedzić Draco w szpitalu. Jesteście ciekawi co z tego będzie? :D 


~ Wasza  Laura ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz